پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:53
نویسنده : Ag

Red Ball 4 v1.0.75 – یک بازی ماجراجویی-آرکید فوق العاده زیبا و سرگرم کننده برای اندروید با حجم ۴۷ مگابایت

Red Ball 4 یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازیسازی FDG Entertainment GmbH & Co.KG برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به امروز بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان تنها از مارکت دریافت گردیده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در این بازی دشمنان مختلف از نوع مینیون ها قصد دارند همه چیز را به شکل های مربعی شکل تبدیل کنند و شما در نقش یک توپ قرمز دوست داشتنی باید جلوی ان ها بایستید و از کار آن ها جلوگیری به عمل بیاورید! شما باید با عبور از موانع مختلف سطوح بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و دشمنان شرور و بدخواه را از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر از کاربرانی هستید که سرعت اینترنتتان کم است و توانایی دانلود بازی های دیتادار را ندارید و به دنبال یک بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی با حجم کمتر از پنجاه مگابایت هستید ما به شما Red Ball 4 را پیشنهاد می دهیم که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Red Ball 4 اندروید :

* شامل ۴۵ سطح بسیار چالش برانگیز و مهیج

* انواع ماجراجویی های مختلف و متنوع در سطوح

* جمع آوری ستاره های موجود در مسیر برای افزایش امتیاز

* انواع دشمنان مختلف برای از بین بردن

* طراحی انیمیشن به صورت عالی و دوست داشتنی

بازی Red Ball 4 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در بست بیست آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید…

تغییرات نسخه ی v1.0.75 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android TV

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 


دانلود Red Ball 4 - بازی توپ قرمز 4 اندروید !
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید، ماجراجویی، هیجان انگیز، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید, دانلود بازی, دانلود بازی جدید اندروید, دانلود بازی Red Ball, Red Ball, دانلود بازی Red Ball برای اندروید, دانلود جدیدترین ورژن Red Ball, دانلود جدیدترین ورژن Red Ball برای اندروید, ,
 



ساعت : 15:54
نویسنده : Ag

!!! توجه !!!                  !!! توجه !!!

----------------------------------------------------------------

هک بازی کلش آف کلنز به صورت کملا طبیعی

 

feature

 

می دونم که تا الان خیلی خواستین این بازی رو هک کنین ولی همیشه سرور این بازی یک قدم از شما جلوتره و هیچ وقت نمیذاره که شما به همین راحتی این بازی رو هک کنین.الان شما با نسخه ی هک شده با GEM بینهایت فقط یک ذره فاصله دارین.شما می تونین با ارسال ایمیل به آدرس:

www.alireza.g.2621@gmail.com

ویا با نظر گذاشتن در این پست می تونین لینک دانلود این نرم افزار رو از ما بگیرید.

ما فایل هک شده به همراه پوشه save (پوشه ای که در آن فایل csv و ... وجود دارد) برای شما می فرستیم.شما می توانید با راه هایی که در بالا ذکر شد با هم ارتباط بر قرار کنیم تا لینک ها را برای شما بفرستیم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هشدار

این وبسایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال هیچ کاری ندارد و این که تمامی کار ها به عهده شما میباشد.

:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید، اکشن، ماجراجویی، نرم افزار های اندروید، کاربردی، ،
:: برچسب‌ها: هک, چگونه کلش اف کلنز را هک کنیم, هک کلش اف کلنز, آموزش هک کلش اف کلنز, هک کلش اف کلنز 100% طبیعی, دانلود نسخه مود شده کلش اف کلنز با جم بینهایت, clash of clans, هک بازی clash of clans به صورت انلاین, ,



دانلود بازی Leo’s Fortune برای اندروید
نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393
ساعت : 18:26
نویسنده : Ag

بازی ماجراجویی و فکری فوق العاده زیبای Leo’s Fortune v1.0.1 اندروید + فایل دیتا – نسخه ی تست شده و آفلاین

Leo’s Fortune – لئو فورچون یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی دوست داشتنی و اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی از استودوی بازیسازی ۱۳۳۷ & Senri مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی منتشر گردید. در این بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی و اصلی بازی با نام لئو هستید که باید به دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید! بله کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به گذاشته که به او کمک می کند به دنبال طلاهای خود برود و آن ها را بیابد. انواع موانع و چالش های متعدد در مسیر ماجراجویی شما وجود دارد که باید با دقتی بالا آن ها را پشت سر بگذارید و طلاهای خود را از چنگ دزدان بد بیرون بکشید!

بازی Leo’s Fortune مبتنی بر فیزیک طراحی شده و در آن گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، کنترلرهای عالی و گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Leo’s Fortune اندروید :

* ماجراجویی در انواع محیط های باشکوه از جنگل های باتلاقی و بیابان های خشک به کوه های برفی

* شامل انواع تله ها و پازل های مبتنی بر فیزیک برای حل کردن توسط بازیکن در بیش از ۲۴ سطح مهیج

* دارا بودن کنترلرهای عالی و کم نظیر برای هدایت لئو بر رروی صفحه نمایش گوشی ها و تبلت های اندرویدی

* دارا بودن گرافیک خیره کننده HD و بسیار دوست داشتنی، صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی Leo’s Fortune هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ است که ما در بست بیست آن را به همراه فایل دیتا و کاملا آفلاین برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از آن خوشتان بیاید.

تغییرات نسخه ی v1.0.1 :

* بروزرسانی آیکون بازی

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Leo's Fortune - بازی ماجراجویی کم نظیر لئو فورچون اندروید + دیتا

برای دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی, بازی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید, دانلود بازی لئو فورچون, دانلود بازی لئو فورچون برای اندروید, leo fortune, دانلود بازی leo fortune, دانلود بازی leo fortune برای اندروید, ,
 



صفحه قبل 1 صفحه بعد