پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:53
نویسنده : Ag

Red Ball 4 v1.0.75 – یک بازی ماجراجویی-آرکید فوق العاده زیبا و سرگرم کننده برای اندروید با حجم ۴۷ مگابایت

Red Ball 4 یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازیسازی FDG Entertainment GmbH & Co.KG برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به امروز بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان تنها از مارکت دریافت گردیده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در این بازی دشمنان مختلف از نوع مینیون ها قصد دارند همه چیز را به شکل های مربعی شکل تبدیل کنند و شما در نقش یک توپ قرمز دوست داشتنی باید جلوی ان ها بایستید و از کار آن ها جلوگیری به عمل بیاورید! شما باید با عبور از موانع مختلف سطوح بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و دشمنان شرور و بدخواه را از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر از کاربرانی هستید که سرعت اینترنتتان کم است و توانایی دانلود بازی های دیتادار را ندارید و به دنبال یک بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی با حجم کمتر از پنجاه مگابایت هستید ما به شما Red Ball 4 را پیشنهاد می دهیم که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Red Ball 4 اندروید :

* شامل ۴۵ سطح بسیار چالش برانگیز و مهیج

* انواع ماجراجویی های مختلف و متنوع در سطوح

* جمع آوری ستاره های موجود در مسیر برای افزایش امتیاز

* انواع دشمنان مختلف برای از بین بردن

* طراحی انیمیشن به صورت عالی و دوست داشتنی

بازی Red Ball 4 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در بست بیست آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید…

تغییرات نسخه ی v1.0.75 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android TV

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 


دانلود Red Ball 4 - بازی توپ قرمز 4 اندروید !
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید، ماجراجویی، هیجان انگیز، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید, دانلود بازی, دانلود بازی جدید اندروید, دانلود بازی Red Ball, Red Ball, دانلود بازی Red Ball برای اندروید, دانلود جدیدترین ورژن Red Ball, دانلود جدیدترین ورژن Red Ball برای اندروید, ,
 



ساعت : 18:31
نویسنده : Ag

آیا دوست دارید برخی از کارهای مربوط به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را به صورت خودکار انجام دهید و دیگر نیازی به انجام دادن آن ها به صورت دستی نباشید اپلیکیشن کاربردی و عالی AutomateIt Pro را از دست ندهید! AutomateIt Pro یکی از کاربردی ترین و بهترین نرم افزارهای اندرویدی درزمینه ی انجام خودکار کارهاست که با پیغتم روبرو در مارکت برای فروش قرار داده شده است: “اپلیکیشن آتومیت آی تی طراحی گردیده تا شما با خیال راحت و آسوده زندگی کنید!” بگذارید شما را بیشتر با این نرم افزار معرفی شده آشنا کنیم ؛ اگر میزان مصرف اسمارت فون و یا تبلت شما زیاد است می توانید به آسانی برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگامی که شارژ گوشی به درصد خاصی مثلا ۵۰ درصد رسید ؛ میزان روشنایی به صورت خودکار کاهش یابد!

برنامه ی AutomateIt قوانین و دستورالعمل های زیادی را شامل می شود که با آن بتوانید بیشترکارهایتان را خودکار کنید و دیگر نیاز نباشید هرکاری را به صورت دستی انجام دهید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن AutomateIt Pro اندروید :

* استفاده از سنسور برای روشن و خاموش کردن خودکار بلندگو در تماس

* کم و زیادن کردن خودکار میزان صدا به هنگام وصل و یا قطع نمودن هدست به موبایل

* امکان فعال و غیرفعال سازی خودکار ویبره به هنگام بودن گوشی در حالت بی صدا

* استفاده از تمام سنسورهای دستگاه به عنوان یک محرک برای عمل مورد نظر و خاص

* دارا بودن تابع قدرتمند Rule Active Period برای فعال کردن اعمال در روزهای خاص

* دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده ساده و حرفه ای با امکان سفارشی سازی سریع کارها

اپلیکیشن فوق العاده ی AutomateIt Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در بست بیست جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم!

تغییرات نسخه ی v4.0.118: (ورژن جدید)

* بروزرسانی ترجمه + رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود AutomateIt Pro - اپلیکیشن هوشمند انجام کارها اندروید !

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اندروید، کاربردی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار سفارشی سازی اندروید, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار جدید اندروید, AutomateIt Pro, دانلود نرم افزار AutomateIt Pro, دانلود نرم افزار AutomateIt Pro برای اندروید, دانلود جدیدترین ورژن AutomateIt Pro, دانلود جدیدترین ورژن AutomateIt Pro برای اندروید, ,